Google

joi, 18 septembrie 2008

Bucuresti, best of...

Astazi am aflat, unii cu stupoare, altii cu seninatate, de la noul arhitect sef al Bucurestiului ca orasul este in criza si doar 30 de ani il pot aduce la stadiul de capitala europeana. Pai, as zice eu, asta e o veste foarte buna. Daca in 30 de ani vom ajunge sa avem o capitala europeana este un lucru excelent.

Domnul Gheorghe Patrascu sustine ca haosul in care se afla Bucurestiul acum este cauzat de eliberarea de autorizatii de constructie in cele mai idioate locuri cu putinta.

Sa luam un exemplu cat se poate de 'central'. Piata Victoriei, Bulevardul Ion Mihalache. Vedeti poza de mai jos.

Sediul BRD si o cladire de birouri


(N-am luat in considerare cladirea din stanga BRD-ului, deoarece aia are destule locuri de parcare)

Aveti idee cate locuri de parcare au cele 2 cladiri impreuna? Pai va spun eu: BRD-ul are in jur de 30 de locuri, iar cladirea de birouri zero.

In alta ordine de idei, independentul Oprescu ne anunta ca
Bucureştenii care nu vor spala, in fiecare sambata, trotuarul din fata casei risca sa fie amendati cu sume intre 100 si 500 lei.

Pai si noi astia care stau la bloc? Facem cu randul?

2 comentarii:

Andrei Drăgușanu spunea...

În a doua fotografie este de fapt clădirea Charles de Gaulle Plazza, de lângă Herăstrău (stația de metrou Aviatorilor). Dar nu cred că are prea multe locuri de parcare nici aia.

Paul spunea...

Corect Andrei Drăgușanu. Am corectat!