Google

miercuri, 3 septembrie 2008

Am citit în DEX ca movul este similar cu violetul

În DEX movul este sinonim cu violetul, eu aşa am citit
"Omul de afaceri" Claudio Zambon

Mda, citatul de mai sus este 'scos din gura' unui 'om de fotbal'. Haideti, va rog, stergeti-va ranjetul si asteptati finalul articolului.

Ei bine, 'problema' in cauza e ca palmaresul si culorile echipei Poli Timisoara au fost castigate in instanta de un anume Zambon, care pretinde ca adevarata Poli Timisoara e cea 'patronata' de el. Cu toate ca fosta Poli Timisoara, actuala FC Timisoara, a fost somata sa-si schimbe numele, implicit culorile, aceasta s-a conformat si nu prea. Numele a fost schimbat intr-adevar, insa culoarea a fost 'transformata' din violet in mov.

Si uite asa am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea asa.

P.s. Am mentionat cumva ca echipa 'patronata' de domnu' Zambon activeaza undeva in liga a 3-a? :D

Niciun comentariu: