Google

luni, 8 octombrie 2007

IuTub Mandei 1 - 7 octombrie

Revenim in forta cu IuTub Mandei si va prezentam o stire de interes national, din marele cotidian Libertatea.



Acum, pentru a ne reveni din socul stirii de mai sus, va prezentam o interesanta descoperire a celor care editeaza site-ul echipei Arsenal.



In urmatoarea imagine e vorba de o litera....lipsa :D



O fi oboseala, o fi subiectul neinteresant? Na, e doar un 'reporter' flamand (de glorie?!).


P.s. Avand in vedere ca festivalul se desfasoara intre 22 si 28 octombrie, banuim ca titlu corect este '56 de documentare in 6 zile la Sibiu'. Dar cine stie?

In sfarsit am prins si prosportul in offside. Priviti si incercati sa pricepeti logica 'reporterului'.



Si in final, daca ati crezut ca au scapat ei bine nu. Gazeta Sporturilor revine furtunos in rubrica noastra prin doua articole.

Sa zicem ca in imaginea de mai jos n-am sti exact pe cine sa dam vina. O fi exprimarea lui nea' Militica sau a reporterului?



Din cate imi amintesc eu, tasta pentru litera cautata de reporter se afla pe un rand mai jos.



Speram ca am reusit si saptamana asta sa va facem sa zambiti cat de putin.

Niciun comentariu: